Rozkład jazdy (dla przystanku OberRathen / Ratno Górne)

Na pociągi trochę się spóźniliśmy.
Nieco ponad 30 lat a dokładnie 11123 dni.

Jeździły tędy do 1. grudnia 1903 do 30. maja 1987 czyli dokładnie 30497 dni.

Latem roku 1987 torowisko od Ścinawki do Radkowa przeszło gruntowny remont.
W rozkładzie jazdy 1987/1988 wszystkie (czyli oba) pociągi w tabeli 244 były oznaczone uwagą 'a) kursuje po ogłoszeniu'.
Ogłoszenie nie nastąpiło.
W kolejnym rozkładzie jazdy tabeli 244 już nie było.

W roku 1999 nastąpiła rozbiórka całego toru ze Ścinawki Średniej do Radkowa.
Pozostały wtedy jeszcze krótkie odcinki torów stacyjnych w Radkowie, których dziś też już nie ma.

A bywało, że pociągów kursowało tędy nawet po 8 par dziennie...

rozkład jazdy 1929
Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft
Reichbahndirektionen Breslau und Oppeln
Amtlicher Taschenfahrplan
Ausgabe vom 15. Mai 1929
Strecke 58
Eulengebirgsbahn Reichenbach - Wünschelburg
Lenz & Co., Betriebsabteilung Breslau, Kaisersttraße 30/32
Alle Züge 3. Klasse

W czasie gdy przygotowywaliśmy nasze ognisko i korzystaliśmy z niego (od godziny 14:30 do godziny 15:15)
w roku 1929 przejechałby tędy jeden pociąg pasażerski – o godzinie 14:33 ze stacji Wünschelburg do stacji Mittelsteine (w dni robocze; sobota była wtedy dniem roboczym).
Widać to powyżej.

W roku 1914 w tym czasie nie przejechałby tędy żaden pociąg pasażerski.
To można sprawdzić tu oraz tu.

W roku 1947 w tym czasie przejechałby tędy jeden pociąg pasażerski – o godzinie 14:42 ze stacji Radków do stacji Ścinawka Średnia.
To można sprawdzić tu (warto zwrocić uwagę na ówczesne nazwy sąsiednich przystanków: Ratno-Albrachtów oraz Kamienno).

W roku 1967 w tym czasie nie przejechałby tędy żaden pociąg pasażerski.
To można sprawdzić tu.

JZ.