Chyba już wszystkie zdjęcia z wycieczki 'Bar' (20121028)

Bielice – Biała Lądecka – Myśliwska Skała – Pasieczna – Karkulka – Klínový vrch – Smrek – Przełęcz Trzech Granic – Smrk – Horní bar –  Panoramata – Horní bar –  Lesní bar –  Przełęcz Trzech Granic – Smrek – Klínový vrch – Karkulka – Pasieczna – Bielice

1 Bielice - Kościół po niedzielnej mszy 2 Bielice - Nagły atak zimy miał miejsce w przeddzień wycieczki i śnieg niedawno przestał padać. 3 Bielice - Zima 4 Bielice - Zima 5 Bielice - Zima 6 Bielice - Zima
7 Bielice - Zima 8 Bielice - Odśnieżamy sobie parking 'pod latarnią' 9 Bielice - Odśnieżamy sobie parking 'pod latarnią' 10 Bielice - Parking odśnieżony, można wyruszać. 11 Bielice - Widok z miejsca zbiórki (górny skraj Bielic) 12 Bielice - Parking (część jeszcze oczekująca na odśnieżenie)
13 Bielice - Jedyne ślady skręcają w stronę Kowadła... 14 Nowa Biela - Ktoś już tędy szedł! 15 Nowa Biela - Ciekawe kto? 16 Nowa Biela - Z dawnej wsi już niewiele pozostało 17 Nowa Biela - To już prawie centrum wsi 18 Nowa Biela - Ujście Bielawki do Białej Lądeckiej
19 Nowa Biela - Śniegu już trochę napadało ale drogę jeszcze dobrze widać. 20 Nowa Biela - Idziemy 21 Nowa Biela - Tak zwany staw ekologiczny - jeden z kilku zbudowanych w tym roku w dolinie Białej Lądeckiej 22 Nowa Biela - Pokazała się Myśliwska Skała 23 Nowa Biela - Widać już Myśliwską Skałę 24 Nowa Biela - Ten symbol Słońca był tu już przed naszym przyjściem...
25 Nowa Biela - Mostek jeszcze nietknięty. 26 Nowa Biela - A może to zdjęcie będzie ostatnie... 27 stromy stok Pasiecznej - Czas na lekką wspinaczkę 28 stromy stok Pasiecznej - Ten się śmieje dobrze kto się śmieje ostatni! 29 stromy stok Pasiecznej - Ten się śmieje dobrze kto się śmieje ostatni! 30 stromy stok Pasiecznej - Ten się śmieje dobrze kto się śmieje ostatni!
31 stromy stok Pasiecznej - Już niedaleko 32 Myśliwska Skała - Nastąpiło dogonienie przez ogon reszty ekipy, która widząc z góry ogon goniący dołem skorzystała z okazji i dłużej odpoczywała 33 Myśliwska Skała - Całkiem ładne widoki 34 Myśliwska Skała - Wyraźnie widać podstawę chmur 35 Myśliwska Skała - Całkiem ładne widoki (na zachód) 36 Myśliwska Skała - Całkiem ładne widoki (stromo)
37 Myśliwska Skała - Całkiem ładne widoki (w stronę Czernicy) 38 Myśliwska Skała - Portret z Czernicą w tle 39 Myśliwska Skała - Portret z Czernicą w tle 40 Myśliwska Skała - Krąg ogniskowy 41 Myśliwska Skała - No chodźcie już! 42 Pasieczna - Gdzie ta ścieżka?
43 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Ciekawie gadające gałązki... 44 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - a do tego malownicze... 45 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - ...i dwukolorowe... 46 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - ...choć głównie żółte 47 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Efekt wczorajszego niezdecydowania temperatury 48 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Efekt wczorajszego niezdecydowania temperatury
49 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Idziemy 50 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Idziemy 51 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Idziemy 52 Pasieczna - Karkulka (Kapturek) - Idziemy 53 Karkulka (Kapturek) - Klinový vrch - Idziemy 54 Klinový vrch - Smrek - Stoimy
55 Klinový vrch - Smrek - Stoimy 56 Klinový vrch - Smrek - Stoimy 57 Klinový vrch - Smrek - Łańcuszek 58 Klinový vrch - Smrek - Trochę lodu, trochę śniegu 59 Klinový vrch - Smrek - Las świerkowy regla dolnego 60 Klinový vrch - Smrek - Efekt wczorajszego niezdecydowania temperatury
61 Klinový vrch - Smrek - Efekt wczorajszego niezdecydowania temperatury 62 Klinový vrch - Smrek - Borówczyska (były też owoce!) 63 Klinový vrch - Smrek - Młody las świerkowy (regla dolnego) 64 Klinový vrch - Smrek - Trochę lodu, trochę śniegu 65 Klinový vrch - Smrek - Trochę lodu, trochę śniegu 66 Klinový vrch - Smrek - Wchodzimy w chmurę
67 Klinový vrch - Smrek - Las świerkowy regla dolnego 68 Klinový vrch - Smrek - Las świerkowy regla dolnego 69 Klinový vrch - Smrek - Trochę lodu, trochę śniegu 70 Klinový vrch - Smrek - Takie słupki czasem są nawet pomocne w ustalaniu przebiegu ścieżki 71 Klinový vrch - Smrek - Idziemy 72 Smrek - Idziemy
73 Smrek - Idziemy 74 Smrek - Idziemy 75 Smrek - Młody las świerkowy (regla dolnego) 76 mrek - Przełęcz Trzech Granic  - Stoimy (i wpisujemy się do księgi szczytowej) 77 mrek - Przełęcz Trzech Granic  - Stoimy (i wpisujemy się do księgi szczytowej) 78 Smrek - Przełęcz Trzech Granic - Stoimy (i wpisujemy się do księgi szczytowej, która chyba dla niepoznaki bardziej stoi na przełęczy niż na szczycie).
79 Przełęcz Trzech Granic - Schron 'Mrazík' 80 Przełęcz Trzech Granic - Stoimy (i czekamy na resztę grupy) 81 Przełęcz Trzech Granic - Wszystko ładnie ubrane w zimowe szatki 82 Przełęcz Trzech Granic - Wszystko w szadzi 83 Przełęcz Trzech Granic - Wszystko ładnie ubrane w zimowe szatki 84 Przełęcz Trzech Granic - Narożny słup graniczny - tu teoretycznie stykają się Ziemia Kłodzka, Śląsk i Morawy (jeśli liczyć zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara)
85 Przełęcz Trzech Granic - Tylko kto i po co obwiązał ten słup taśmą? 86 Przełęcz Trzech Granic - Kilkusekcyjny drogowskaz na świerku 87 Przełęcz Trzech Granic - Pozor! Nasi idą! 88 Przełęcz Trzech Granic - Zdjęcie grupowe (tyle nas jeszcze pozostało) 89 Przełęcz Trzech Granic - Zdjęcie grupowe (tyle nas jeszcze pozostało) 90 Przełęcz Trzech Granic - Zdjęcie grupowe (tyle nas jeszcze pozostało)
91 Smrek - Klinový vrch - Powrót za dnia kolejnego odłamu (3-osobowego) 92 Smrek - Klinový vrch - Powrót za dnia kolejnego odłamu (3-osobowego) 93 Smrek - Klinový vrch - Powrót za dnia kolejnego odłamu (3-osobowego) 94 Przełęcz Trzech Granic - To też jest słupek graniczny, ale nieco starszy niż współczene kamienie wyznaczające granicę państwową. 95 Przełęcz Trzech Granic - BB = Bistum Breslau. 96 Przełęcz Trzech Granic - FL = Fürst Lichtenstein.
97 Przełęcz Trzech Granic - Horní bar - Borówka czernica jeszcze oczekuje na zjedzenie 98 Przełęcz Trzech Granic - Horní bar - Borówczysk po drodze sporo wystawało ze śniegu i trochę owoców można było zjeść z nich bez odkopywania 99 Przełęcz Trzech Granic - Horní bar - STOP! W tym miejscu ze ścieżki grzbietowej należy skręcić do baru! 100 Przełęcz Trzech Granic - Horní bar - To nie jest ścieżka (przynajmniej na razie nie jest), ale oznakowanie ma dobre. 101 Horní bar - Prysznic dla zgrzanych 102 Horní bar - Prysznic częściowo zamarzł
103 Horní bar - Prysznic częściowo zamarzł 104 Lesní bar (bar główny) - Do baru udało się dotrzeć za dnia 105 Lesní bar (bar główny) - Do baru udało się dotrzeć za dnia 106 Lesní bar (bar główny) - Napoje chłodzą się (a przy okazji nie dają się zamrozić) 107 Lesní bar (bar główny) - Cennik napojów chłodzonych 108 Lesní bar (bar główny) - Cennik napojów chłodzonych
109 Lesní bar (bar główny) - Kasa 110 Lesní bar (bar główny) - Ognisko niestety nie było dziś używane... 111 Lesní bar (bar główny) - Drogowskaz na prawie asfaltowej drodze poniżej baru: 112 Lesní bar (bar główny) - W kominku już zgasło ale z reszty żaru udało się nam jeszcze zrobić trochę ognia 113 Lesní bar (bar główny) - Certyfikat kija wytrawnego turysty 114 Lesní bar (bar główny) - Certyfikat kija wytrawnego turysty ...zastosowanie:trzecia noga w trudnym terenie,laska niewidomego we mgle lub przy kiepskiej widoczności,
115 Lesní bar (bar główny) - Kij zbłąkanego turysty (jest wersja męska, ale brak żeńskiej...) 116 Lesní bar (bar główny) - Dyplom dla pana leśniczego w kategorii GRZYB NAJBARDZIEJ TRUJĄCY, WYJĄTKOWY OKAZ NIEJADALNY 117 Lesní bar (bar główny) - Leśny bar jest fenomenem również w oczach Czechów. Oto wiszące na barowym słupie doniesienie o tym niebywałym zjawisku, w którym używane są określenia niewiarygodne, science fiction a także odważny i ufny właściciel. 118 Lesní bar (bar główny) - Udało się rozpalić - kominek już grzeje! 119 Przełęcz Trzech Granic - Smrek - Z baru - jak widać - wracamy już po zmroku. 120 Przełęcz Trzech Granic - Smrek - Trzeba ubrać księgę szczytową w jakiś worek...
121 Przełęcz Trzech Granic - Smrek - Trzeba ubrać księgę szczytową w jakiś worek... 122 Bielice - Dotarliśmy do mety.

BS FJ JS JZ

Jeśli Ty również mógłbyś lub mogłabyś dorzucić coś swojego do tej galerii, daj znać! Wypatruj namiarów w dziale kontakt...

powrót na stronę wycieczki 'Bar' powrót na główną polanę 6. i 20. listopada 2012